Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar mocht er iets mis zijn gegaan dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Bel hiervoor naar onze klantenservice op 020 635 2310 of stuur een e-mail naar service@visiondirect.nl. Ook kun je online met de klantenservice chatten.
Wil je een klacht indienen? Dan kan dit via e-mail service@visiondirect.nl of schriftelijk:
Vision Direct B.V.
Eduard van Beinumstraat 24
1077 CZ, Amsterdam
Je ontvangt dan eerst een ontvangstbevestiging van je klacht en vervolgens binnen veertien dagen een inhoudelijke behandeling. Klachten kunnen zowel over producten als de service worden ingediend. Houd er wel rekening mee dat het uitproberen van nieuwe contactlenzen zonder consultatie van de opticien altijd op eigen risico is.
Indien je vindt dat je klacht niet naar behoren door ons is opgelost, kun je je wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel: Postbus 90600, 2509 LP, Den Haag of via www.sgc.nl.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.